helgen

hej! i lördags var jag inne i stan på model lab för min kompis testfotograferade där och behövde ha med en modell så där satt jag hela dagen och väntade för allt var försenat men när vi tillslut började fota var det askul! sen på kvällen så tänkte jag och emil ta en myskväll för alla mina kompisar skulle ut (jag fyller inte arton förräns om två veckor) men dom ringde vi nio och sa att dom inte skulle ut längre utan skulle på hemma fest så det var bara att byta om och dra iväg! vi kom hem vid halv sex och så gick vi ner till min brygga för att kolla på solnuppgången, supermysigt. idag har jag jobbat så kom hem för en stund sen och nu väntar jag på att min älskling ska komma hit! det var nog allt för denhär gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0