hej

hej, jag skrev ett inlägg häromdan men det verkar inte ha kommit upp.. det stog iaf något sånthär.
(Måndags)
Hej hann inte skriva mer i lördags men vi drog ut iaf, jag blev superfull så det blev tidig hemgång för mig och emil, som tur är va han med å kunde ta hand om mig ;) tack iaf alla som gjorde min födelsedag underbar! igår hade jag släktkalas, spydde tills klockan var tre och gästerna kom fyra.. inte specielt lyckat men själva kalaset var kul :D just nu sitter jag i skolan å trökar, e fortfarande bakis + jätteförkyld! inget kul alls, nu vet ni iaf hur helgen var för mig ;) ha det gött.

idag är det ju fredag och jag är ledig! ikväll ska vi ut för min kompis maria som fyllde arton igår! annars har det inte hänt så jätte mycket i veckan, eller jo igår träffade jag min överhandledare pga av att jag ska ut på praktik 3 dagar i veckan och börjar på tisdag! så vi fick lite information och så, jag tycker det skall bli jättespännande, kommer självklart vara ganska jobbigt också, iaf i början men ska försöka tänka positivt. det var nog allt för denna gången skall försöka ladda upp lite bilder sen också å se ifall det funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0